La biblioteca visita els grups d’ESO de l’INS Josep Vallverdú:

• S’expliquen els apartats del web de la biblioteca.
    • Es convida als alumnes a conèixer i a visitar  l’exposició sobre la Taula periòdica.
    • Es crearan seccions que poden interessar als lectors i lectores: espai de novetats, espai de “Bones lectures”, formulari de suggeriments de compra…
    • Es proposa formar part d’un Grup de lectura Virtual de joves de les Garrigues (formulari)
    • S’explica el funcionament d’Argus (Catàleg col·lectiu de la Lectura Pública de Catalunya ) i d’ebiblio (plataforma de préstec de continguts digitals de les biblioteques públiques de Catalunya).

Accés a Argus i eBiblio:⇓

Aquest lloc fa ús de galetes i recopila informació per oferir una millor experiència. Navegar-hi significa estar d'acord amb la normativa i la política de galetes, consulti l'enllaç per més informació.