Grup de lectura de Teatre

Aquest grup es torba el 3r divendres de cada mes a els 17.30h, A la primavera les trobades es faran a les 18.30h Les sessions es fan de novembre a maig. Formen part d’aquest grup un total de 6 membres. El grup es obert a noves incorporacions.Coordinat per la poetessa i dramaturga Meritxell Cucurella-Jorba, la qual cobra cada sessió que realitza.

El grup es va crear seguint el Projecte “Llegir el teatre”, proposta conjunta del Servei de biblioteques i del Teatre Nacional de Catalunya. Les lectures que es treballen les tria la coordinadora d’entre les que es proposen cada any. Una de els obres que es tria s’anirà a veure al TNC, per aquest motiu cada finals de maig s’organitza un autocar cultural

Segueix-nos

Estigues al dia de les nostres activitats i novetats a les xarxes.

Aquest lloc fa ús de galetes i recopila informació per oferir una millor experiència. Navegar-hi significa estar d'acord amb la normativa i la política de galetes, consulti l'enllaç per més informació.